All posts by Roman Judez

Občinsko tekmovanje KAJ VEŠ O PROMETU

V sredo je bilo na OŠ Drska tekmovanje o prometu. Udeležili so se ga učenci novomeških osnovnih šol. Učenci so prikazali veliko znanja in spretnosti. Zmagovalec je postal Urban Terlep iz OŠ Bršljin, odličen 2. je bil Aljaž Turk OŠ Drska. Omenjena učenca bosta MO Novo mesto zastopala na državnem tekmovanju v Mislinji.

Ekipno smo OŠ Drska osvojili 2. mesto.

Zahvaljujemo se Svetu za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Agenciji za varnost v prometu, Policiji, Avtošoli Alfa-B, ZŠAM Novo mesto, Avtohiši Berus.

23145 6

alfa   berus   alfa1

Ekskurzija učencev 7.-9. razreda na Dunaj

V petek, 12. 4. 2019, so se učenci od 7. do 9. razreda, ki obiskujejo izbirni predmet nemščine, v spremstvu štirih učiteljev ob štirih zjutraj odpravili na ekskurzijo. V Šmarjeti so se nam pridružili tudi učenci iz tamkajšnje osnovne šole ter dve učiteljici. Eni bolj in drugi manj zaspani, a z velikimi pričakovanji in navdušenjem, smo se odpeljali proti Avstriji, in sicer na Dunaj.

Pot je ob besedah vodiča Aleša hitro minevala.  Med potjo smo prepevali nemške pesmi in vadili dialoge, ki bi nam v Avstriji lahko prišli prav. Na Dunaju smo se najprej ustavili pri palači Schönbrunn, nekdanji letni rezidenci Habsburžanov, kjer smo se sprehodili skozi razkošni vrt. Nato smo se odpravili v najstarejši živalski vrt na svetu, kjer smo občudovali številne zanimive, posebne, tudi nenavadne živali. Čas v živalskem vrtu nam je kar prehitro minil. Popoldne smo se zapeljali po dunajskem mestnem obroču in videli avstrijski parlament, dunajsko mestno hišo in univerzo, številne razkošne parke ter mestne palače … Med sprehodom po mestu smo spoznali palačo Hofburg s špansko jahalno šolo,  mogočno gotsko cerkev sv. Štefana, državno opero in slaščičarno Sacher, kjer pečejo slavne torte. Sprehodili smo se tudi mimo cesarske grobnice in spomenika Marije Terezije.

Nato smo imeli nekaj časa prosto, da smo šli na kosilo. Ogled Dunaja smo nadaljevali še z obiskom zabaviščnega parka Prater, kjer so si nekateri privoščili adrenalinske vožnje ali si ogledali Dunaj z vrtiljaka.  Dan je kar prehitro minil in vrnili smo se v Slovenijo. Na poti domov smo še malo prepevali, si urejali vtise ob reševanju učnih listov,  nekateri smo si ogledali še dva nemška filma, marsikdo pa je na avtobusu zaradi utrujenosti kar sladko zaspal.

Dan je bil lep in zanimiv, pa tudi vreme nam je bilo kljub muhastemu aprilu naklonjeno.

Zapisala in vtise zbrala: Irena Šega

Fotografije: Roman Judež

In Wien gefällt mir, weil wir da sehr viele Sehenswürdigkeiten sehen können.

Pia Olga Šepec, 8. b

Der Ausflug war fantastisch. Da gefällt mir, weil Wien eine schöne Stadt ist.

Živa Kregulj, 8. B

In Wien gefällt mir, weil die Stadt schön ist; aber es gefällt mir nicht, weil ich krank war. Aber der Ausflug war super.                          Helena Avbar Uhan, 8. B

In Wien gefällt mir, weil ich viele Sehenswürdigkeiten sehen kann.                                                                                                                                   Lara Šenica, 8. A

Meine Deutschlehrerin, ich möchte sagen, es war sehr gut und interessant in Wien.

Tija Vovko, 8. A

In Wien gefällt mir, weil wir viele Sehenswürdigkeiten gesehen haben und weil wir ein bisschen Freizeit gehabt haben.

Luka Vesel, 9. A

Unser Reiseleiter ist ein netter, kommunikativer, freundlicher Typ. Er spricht sehr gut Deutsch und er weiß viel über Wien.

Tina Bartolj, 9. A

In Wien gefällt mir, weil Wien interessant ist. Aber ich wollte im Bus nicht singen.

Tara Ficko, 8. A

Ich will sagen, dass der Ausflug sehr interessant und sehr gut war.

Tinkara Grobler, 8. B

Unsere Busfahrer waren nett und ruhig. Sie fuhren den Bus sehr gut.

Jakob Hussein, 9. A

In Wien gefällt mir, weil ich viele Sehenswürdigkeiten gesehen habe.

Ajda Markelj, 9. A

IMG_3110 1 IMG_3152 1 IMG_3164 1

DELOVNA SOBOTA

OBVESTILO ZA UČENCE IN STARŠE OŠ DRSKA

V skladu z 2. odstavkom, 4. člena pravilnika o šolskem koledarju za osnovne šole, za šolsko leto 2018/19 – 1. del,

bo v SOBOTO, 2. 2. 2019, POUK.

Vodstvo šole.

ŠVN 3. C – 4. DAN

Dragi starši!

Mislili smo, da nam bo v tem tednu zrasla plavalna kožica, a postali smo delfinčki, nekateri bronasti, nekateri srebrni in celo zlati. Bravo mi! Po plavanju smo delali poskuse z vodo, dan in teden pa zaključili, kot se spodobi – z zabavo v pižamah.

Jutri pa prihajamo k vam v objem. Komaj čakamo, ker vas že zelo pogrešamo.

Vaši otroci

IMG_6380 IMG_6381 IMG_6382 IMG_6384 IMG_6385 IMG_6386 IMG_6387 IMG_6388 IMG_6389 IMG_6390 IMG_6391 IMG_6392 IMG_6393 IMG_6396 IMG_6397 IMG_6398 IMG_6400 IMG_6401 IMG_6402 IMG_6403 IMG_6404 IMG_6405 IMG_6406 IMG_6407 IMG_6408 IMG_6409 IMG_6412 IMG_6416 IMG_6418 IMG_6419 IMG_6420 IMG_6421 IMG_6429 IMG_6433 IMG_6434 IMG_6435 IMG_6436 IMG_6437 IMG_6438 IMG_6439

ŠVN 3. C – 3. DAN

Dragi starši!

Zelo dobro se že znajdemo v vodi. Vsi napredujemo s polno hitrostjo.

IMG_6337 IMG_6338 IMG_6340 IMG_6342 IMG_6343 IMG_6344 IMG_6345 IMG_6346 IMG_6348 IMG_6349 IMG_6351 IMG_6352 IMG_6353

Poleg tega, da smo izpopolnili naše plavanje, smo se danes naučili, kako bi preživeli v naravi.

IMG_6354 IMG_6355 IMG_6358 IMG_6360 IMG_6362 IMG_6363 IMG_6365 IMG_6366 IMG_6367 IMG_6369

V Cerkljanskem muzeju smo spoznali laufarske maske. Po teh se imenujejo naše sobe v domu. Izgledajo sicer strašno, vendar mi se jih ne bojimo, ker smo zelo pogumni.

IMG_6371 IMG_6372 IMG_6374 IMG_6375 IMG_6376 IMG_6377 IMG_6378 IMG_6379

Trenutno že sladko spimo in nabiramo nove moči za jutrišnji dan.

ŠVN 3. C – 2. DAN

Dragi starši!

Uf, danes smo bili zelo aktivni na bazenu, mislimo, da nam je že začela rasti plavalna kožica …

IMG_6304 IMG_6305 IMG_6306 IMG_6307 IMG_6308 IMG_6309 IMG_6310

… v učilnici, kjer smo se prelevili v male arhitekte …

IMG_6312 IMG_6313 IMG_6314 IMG_6315 IMG_6316 IMG_6317 IMG_6319 IMG_6320 IMG_6321 IMG_6322 IMG_6323 IMG_6324 IMG_6326

… med odmorom, ko smo se vživeli v vlogo slavnih nogometašev ob spodbudi zelooo glasnih navijačev …

IMG_6330 IMG_6331

… in zopet v učilnici, kjer smo pokazali svoje znanje o naravi, krajih in športih.

IMG_6332 IMG_6333 IMG_6334 IMG_6335 IMG_6336

Uživamo, kljub temu pa vas zelo pogrešamo.

ŠVN 3. C 1. DAN

Dragi starši!

Mi smo srečno prispeli v CŠOD Cerkno. Vožnja je bila zelo dooolga. Ko smo končno prispeli, sta kuharici poskrbeli, da smo napolnili želodčke. Po kosilu smo plavali, po plavanju pa je sledilo urejanje sob in oblačenje posteljnin. Nekaterim pri tem še manjka malo vaje, nekateri smo pa že kar vešči v urejanju postelj. Kasneje smo se udeležili dejavnosti Fotolov in tako spoznali mesto Cerkno. Po večerji smo odšli na sprehod z lučkami. Ta nas je kar utrudil, zato smo si ob prihodu nazaj v dom umili zobe, se stuširali in hitro zlezli pod tople odeje. Jutri nas čaka nov dan, poln novih dogodivščin. Komaj čakamo.

Vaši dragi otroci

IMG_6287 IMG_6289 IMG_6290 IMG_6292 IMG_6293 IMG_6295  IMG_6300 IMG_6301 IMG_6302 IMG_6296 IMG_6297 IMG_6298

Rastoča knjiga – obisk češke veleposlanice v Sloveniji Nje. eksc. gospe Vere Zemanova

Našo šolo sta danes, 10. 10. 2018, obiskala češka veleposlanica v Sloveniji Nje. eksc. gospa Vera Zemanova in »idejni oče« gibanja Rastoča knjiga dr. Janez Gabrijelčič.

Pomočnik ravnateljice Roman Judež, učiteljica Jožica Simončič in Lidija Skube smo gostji s Češke predstavili, kako se učenci, učitelji in starši vključujejo v Rastočo knjigo Osnovne šole Drska. Povedali smo, kako od leta 2014 zbiramo ideje in vsebine, ki jih ob koncu šolskega leta v Rastoči knjigi predstavimo staršem. Razložili smo ji, kaj simbolizira na steklenem kubusu narisana Rastoča deklica, avtorice bivše učenke Hane Skube. Gospod Janez Gabrijelčič je z navdušenjem pojasnil, kako deklica »raste« z gesli, ki so izpisana na podstavkih. Predstavili smo tudi »slikarsko« Rastočo knjigo, ki nam jo je podaril slikar Janko Orač. Veleposlanico je predvsem zanimalo, kako nam uspe v dejavnosti vključiti vse učence in učitelje, kako učenci sprejmejo in »živijo« vrednote.

V šolski knjižnici smo predstavili vse 4 knjige, te so: Abeceda odličnosti, mojstrstva in etike OŠ Drska, Podobe našega kraja, Juhuhu, kuhamo, Raziskovanje. Posebno pozornost smo namenili 1. knjigi, ki govori o vrednotah.

Veleposlanica je na začetku obiska poudarila, da dokaj dobro razume slovenščino, nekaj težav pa ima pri izražanju v njej. Za razumljiv in nazoren prevod v angleški jezik je poskrbela učiteljica Jožica Simončič. Podarili smo ji prvo in zadnjo publikacijo Rastoče knjige ter šolsko glasilo Iskrice. Veleposlanica se je prisrčno zahvalila za predstavitev z željo, da se tudi njena država vključi v gibanje Rastoče knjige. Morda pa Rastoča knjiga prav zaradi današnjega obiska v prihodnosti res odpotuje na Češko.

Zapisala učiteljica Lidija Skube.

IMG_0488 1

8.r ŠPORTNO-TEHNIŠKI DAN SREDA, 19.9.2018

POHOD- Tromeja – Kranjska Gora ŠD + TD

DATUM:  sreda, 19. 9. 2018

POT – TRASA:   Rateče – Tromeja – Mojstrana

URNIK:     zbor: 6.30 pred OŠ Drska   prihod:  cca: 19.00

Učenci reditelji prevzamejo malico v jedilnici

• 8. 45 – 9. 00    – malica
  • 9. 00 – 11. 30   – pohod Rateče – Tromeja
  • 11. 30 – 12. 00 – malica
  • 12. 00 – 14. 00 – prihod v dolino
  • 14. 00 – 15. 00 – kosilo
  • 16. 00 – 17. 00 – ogled muzeja Mojstrana
  • 17. 00 – 19. 00 – prihod v Novo mesto

OPREMA:   – pohodni čevlji, pohodniške palice, manjši nahrbtnik, zaščita proti klopom, voda, kapa, primerno oblačilo, malica, pijača, dežnik

PLAČILO: pobere blagajnik 3,5 € – ogled pohodniškega muzeja

pobere blagajnik 5 € – kosilo – testenine

cca. 12 € – prevoz na položnici

UKREPI OB VREMENSKIH NEPRILIKAH

Športni dan bo potekal v vsakem vremenu, zato si priskrbite primerno obutev in dežnik oz. palerino. V avtobusu imajo rezervna oblačila in obutev.

NA POHODU VELJAJO POSEBNA PRAVILA:

– HODI PO OZNAČENI POT                                                          – NE ODDALJUJ SE OD SKUPINE

– NE ONESNAŽUJ NARAVE!   (SMETI SE ODNESEJO V DOLINO)

– NIHČE OD UČENCEV NE SME PREHITETI UČITELJA, KI JE NA  ZAČETKU SKUPINE

– NE SMETE ISKATI SVOJIH POTI IN BLIŽNJIC                  – IZOGIBAJ SE PSOV IN DRUGIH ŽIVALI

– NE DOTIKAJ SE MIMO VOZEČIH ALI STOJEČIH SE VOZIL,

PRAVILA NA AVTOBUSU

Na avtobusu, s katerim potujejo učenci, sedijo na svojih sedežih, pripeti z varnostnim pasom in med vožnjo ne vstajajo. Noge imajo vzporedno s sedežem na stopalkah. Pogovarjajo se s sosedom in ne vpijejo, ker motijo voznika. Nahrbtnike s hrano postavijo v prtljažni prostor, tako na avtobusu ne uživajo hrane in pijače. Na avtobusu nimajo mobitelov.

PREDČASEN ODHOD UČENCA OD DEJAVNOSTI

V kolikor učenec želi prej zapustiti skupino, morajo starši oddati razredniku pisno prošnjo na predpisanem obrazcu  pred odhodom. Razrednik pri organizatorju dejavnosti preveri, ali je glede na načrt dejavnosti mogoče, da  učenec skupino zapusti prej in če prošnjo staršev odobri. PRILOGA

ZDRAVSTVENE TEŽAVE UČENCEV

Učenci, ki imajo zdravstvene težave ( npr. astmatiki, srčni bolniki, epileptiki, sladkorni bolniki…) so dolžni o tem obvestiti učitelja pred začetkom športnega dne (posebnosti, ukrepi ob poslabšanju stanja, kje ima npr. inhalator – pumpico). V kolikor tega ne storijo učenec ali njegovi starši sami odgovarjajo za posledice, nastale zaradi teh zdravstvenih težav.