TEMELJNI CILJI IN VSEBINE:
Učenci naj z elementi atletske motorike razvijejo |
– osnovne motorične sposobnosti: hitrost, moč, koordinacijo, vzdržljivost in gibljivost;
– specifične sposobnosti: hitro moč, absolutno hitrost, hitrost reakcije, specifično gibljivost in sproščenost v gibanju. – funkcionalne sposobnosti zlasti aerobno vzdržljivost, do stopnje, ki jim omogoča neprekinjeno teči daljšo razdaljo; – sposobnosti in znanja, da tekmujejo v atletskem mnogoboju – peteroboju (60 m, daljina, višina, met žogice in 1000 m.). |
Učenci naj znajo |
– osnovne elemente racionalne tehnike teka;
– osnove skoka v daljino z odrivne cone in skoka v višino s prekoračno tehniko, ter tehniko flop; – osnove metov težke žoge in žogice; – zmeriti srčni utrip, kot enega kriterijev intenzivnosti atletske vadbe; – samostojno pripraviti in uporabljati nekatere atletske rekvizite in orodja (štartni blok, postavitev ovir, priprava skakališča za skok v višino in daljino). |
Učenci naj spoznajo šport in njegove značilnosti |
– nekatere pojme, povezane z atletiko;
– osnovne zakonitosti tehnike osnovnih atletskih disciplin (tek, skok v daljino in višino, met žogice in suvanje težke žoge); – pravila ogrevanja in priprave organizma na povečan napor ter možnosti poškodb; – pomembnost športne opreme, uporabo metra in štoparice; – osnovna tekmovalna pravila; – različne organizacijske oblike tekmovanj; – rezultate testov ŠV kartona, ki merijo atletske sposobnosti. |
Učenci naj si oblikujejo in razvijejo stališča, navade in načine ravnanja |
– odnos do dela in premagovanja telesnega napora pri vzdržljivostnem teku;
– odnos do zdravega načina življenja in aktivnega preživljanja prostega časa v obliki hoje, sprehodov ali teka v naravi; – odnos do vadbe, tekmovanj in spoštovanja tekmecev; – pridobijo nekatere tekmovalne izkušnje in interes za redno vadbo in tekmovanje. |