3. dan: 25. 10. 2017

Šola v naravi- slike

SREDA, 25. 10. 2017

Ko smo pojedli super zajtrk, smo se odpravili v gozd.  V vrečke smo nabrali različne vrste listov. Pri pohorski hiši smo liste razvrstili po barvni lestvici. Nato smo nabirali veje in vejice za taborni ogenj. Pri nekem drevesu smo se igrali slepe miši. Nato smo se vrnili v dom, kjer smo imeli odlično kosilo. Popoldne smo spet nabirali veje za taborni ogenj. Nato smo v učilnici sestavljali točke za večerni kulturni program. Ta dan je bil zanimiv in poučen. Želim si, da bi se tak dan še ponovil.

Tija Vovko, 7. A

 

Po zajtrku so sledile delavnice. V naši delavnici smo se sprehodili najprej po vasi. Ogledovali smo si različne ekosisteme: vrtove, sadovnjake, travnike, gozdove… Nato smo se vrnili v učilnico in v zvezek oblikovali dva miselna vzorca. Prvi miselni vzorec je bil o ekosistemih, drugi pa o biodiverzitetah. Potem smo imeli malico. Po malici se je naša delavnica nadaljevala v gozdu. Spoznali smo različna listnata drevesa, ki rastejo na tem območju. Na povratku proti domu, smo nabrali kurjavo, saj nas zvečer čaka druženje ob tabornem ognju.

Petra Blatnik, 7.B

 

Dopoldne smo se odpravili do potoka, do katerega je bilo 20 minut hoje. Ko smo prispeli tja, smo si malo odpočili, nato pa pričeli z raziskovanjem potoka in njegove okolice. Raziskovali smo prosojnost, onesnaženost, trdoto vode in njeno temperaturo. Ugotovili smo, da je voda zelo mehka, čista in da je njena temperatura 6,5 stopinj C.

Jakob Sečen, 7. B

 

 

 

Takoj po jutranji rekreaciji in zajtrku je sledilo ocenjevanje sob. Za urejenost sobe smo dobili oceno 9, malo manj pa za nočni mir. Ta je znašala 8. Kasneje smo imeli delavnico gozd. Na sprehodu skozi gozd, smo morali nabrati različne vrste listov. Te liste smo pri pohorski hiši tudi razvrstili. Bili smo zelo uspešni. Na poti proti domu pa smo nabirali dračje in veje, saj bomo zvečer kurili taborni ogenj.

Luka Brdar, 7. B

 

Danes smo imeli dve delavnici. Najprej smo raziskovali potok. Dobili smo zelo zanimivo nalogo. Morali smo poiskati pet vrst živih bitij, ki živijo v potoku. Bili smo uspešni, saj smo našli kar štiri različne vrste živali, ki živijo v potoku: postranica, nimfa enodnevnica, nimfa kačjega pastirja in nimfa mladoletnika. Kasneje pa smo se zabavali na plezalni steni. Najprej sem mislil, da je to »mala malica«. Ampak ugotovil sem, da temu ni tako, da je plezanje kar naporen šport. Z veliko truda mi je uspelo priplezati do vrha stene.

Matic Gorše, 7. B

 

Danes je bil zelo dober dan. Najbolj sem užival na plezalni steni. Na začetku sem bil zelo nestrpen, saj nisem vedel, kako mi bo šlo. Učiteljica nam je povedala nekaj teorije o plezanju, pokazala plezalno opremo in predstavila pravila varnega plezanja. Nato smo najprej vadili na manjši plezalni steni. Bilo je naporno. Po vaji na manjši plezalni steni, pa sem šel plezat na veliko. Bil sem ponosen nase, saj sem zelo visoko priplezal.

Klemen Longar, 7. A

 

 

 

 

 

Danes smo odšli v gozd. Raziskovali smo listnata drevesa. Med potjo smo nabirali liste, katere smo nato morali pravilno razvrstiti. Moja skupina je bila pri razvrščanju kar uspešna. Na poti proti domu smo se igrali igrico, pri kateri si moral prijatelja, ki je imel zavezane oči, varno popeljati po gozdu. Mene je bilo strah, saj sem se bala, da se ne bi kam zaletela. Inn točno to se mi je zgodilo. Na srečo brez poškodb.

Lana Kobašlič, 7. B

 

Zjutraj smo imeli jutranji sprehod. Po zajtrku smo se sprehodili po vasi in si ogledali ekosisteme. Nato smo odšli v gozd, kjer smo nabirali liste in iglice. Po odmoru smo nabirali veje in dračje, ker bomo zvečer zakurili taborni ogenj. Zunaj smo se še igrali, nato pa smo ponovili točko za nastop. Večerja je bila super, kuharice so fenomenalne.

Anže Martinčič, 7. B

 

Danes smo se ukvarjali z gozdom in življenjsko pestrostjo. Najprej smo šli na sprehod po vasi in si  medtem ogledovali ekosisteme: travnike, žive meje, pašnike … Po malici smo se odpravili proti pohorski hiši. Med potjo smo se ustavljali pri različnih drevesih in nabirali liste. Le-te smo razvrstili po vrstah. Nato smo si ogledali še iglavce in se odpravili proti domu. Preživel sem lep dan.

Jakob Bele, 7. b

 

Ko smo se danes zbudili, nas je pred vrati sobe že čakala učiteljica s fotoaparatom. Misli sem si, kakšne fotografije neki bo naredila. Nato smo odšli na jutranji pohod, potem pa na igrišče, kjer smo pretekli dva kroga in odšli na zajtrk. Lepo smo uredili sobe, ker jih učiteljice ocenjujejo. Odšli smo v gozd k potoku. Dobili smo razne pripomočke, s katerimi smo merili temperaturo, trdoto, čistočo in prosojnost vode. Nato smo lovili različne živali v potoku, učiteljica pa nam jih je natančneje opisala. Ko smo prišli v dom, smo narisali živali, ki smo jih našli v potoku. Po kosilu smo se polni adrenalina odpravili v telovadnico, kjer nas je že čakala učiteljica Snežka in visoka plezalna stena. S strahom sem se povzpel nanjo, prispel sem do vrha in se s ponosom spustil navzdol. Ko smo vsi preplezali steno, smo šli pripravit les za taborni ogenj. Potem smo se odpravili pisat dnevnike. Zdaj pa že komaj čakam na druženje ob ognju.

Benjamin Grobler, 7. B

 

Danes smo odšli v gozd, da spoznamo različna listnata drevesa. Najprej nam je učiteljica razdelila vrečke, v katere smo med potjo nabirali liste. Med potjo nam je pokazala različna drevesa. Hodili smo mimo kmetij, po travnikih in gozdu. Bilo mi je všeč. Pri pohorski hiši smo liste zložili na tla in ugotavljali, katerim listnatim drevesom pripadajo. Nalogo smo uspešno opravili. Učiteljica nas je tudi veliko fotografirala. Sedaj komaj čakam na taborni ogenj.

Nuša Voglar, 7. A

 

Že zgodaj zjutraj smo se zbudili in odšli na jutranji vsakdanji sprehod. Sprva smo naredili manjši krog po vasi, nato pa smo še pretekli dva kroga. Po odličnem zajtrku smo odšli na delavnico orientacije, kjer smo iskali različne smeri neba in se učili, po čem se lahko orientiramo v naravi: po zvezdi severnici, mahu, krošnjah, deblu in uri.  Zapisali smo si pomembne stvari, dobili  navodila in nato odšli po skupinah na teren. Med potjo je Žan izgubil čevelj, iskali smo ga po strmem pobočju, a na koncu smo po daljšem raziskovanju le prišli na cilj. Popoldne smo odšli na lokostrelstvo. Tam smo spregovorili nekaj besed o sestavnih delih loka in puščice, nato smo pričeli streljati. Po uspešnem streljanju z lokom smo odšli na večerjo. Napisala sem dnevniški zapis in ga narekovala učiteljici. Zdaj pa tečem spat. Lahko noč.

Tinkara Grobler, 7. B

 

Dopoldne smo odšli v gozd. Učiteljica nam je razlagala, kakšna drevesa in kakšne liste bomo opazovali in spoznavali. Razdelili smo se v pet skupin. Učiteljica nam je dala vrečke in vanje smo nabirali liste. Potem smo odšli do pohorske hiše, kjer smo nabrane liste razvrstili po barvah. Igrali smo se tudi skrivalnico. Bilo mi je všeč.

Mirlind Abdullahu, 7. A

 

Današnji dan mi je bilo všeč. Ko smo se zbudili, me je učiteljica za dobro jutro slikala. Nato smo šli na kratek sprehod do potoka. Tam smo lovili vodne živali. Popoldne smo v telovadnici plezali po plezalni steni. Ni mi bilo najbolj všeč plezanje po nizki steni, ker so me zaradi majhnih  oprimkov boleli prsti.

Filip Milošević, 7. A

 

Tretji dan šole v naravi je bil zelo zanimiv in poučen. Po jutranji rekreaciji smo pospravili sobe in odšli na zajtrk. Naša skupina je nadaljevala z orientacijo. Beseda pomeni iskanje vzhoda. Najprej smo risali uro ter mali in veliki voz. Potem smo dobili kompase. Naučili smo se delati z njimi. Nato nam je dal učitelj navodila za hojo po opisani poti. Mi nismo navodil natančno prebrali.  Naša skupina se je med hojo izgubila. Vsi smo bili prestrašeni. Počakali smo skupino, ki je šla za nami in ji sledili. Ko smo prišli do cilja, nismo bili ravno pohvaljeni. Nato smo še sami sestavili navodila za pot po vasi.

Anja Petrinčič, 7. B

 

V naši skupini smo se učili, kako se uporablja kompas. Učitelj me je večkrat opozoril, ker nisem pazljivo poslušal. Na koncu sem dobil dodatno nalogo, da sem utrdil znanje o orientaciji.

Ari Krueziu, 7. b