Šola v naravi 7. razred

Iz šole v naravi sporočajo, da bo predvidoma prihod pred OŠ Drsko, v petek, 27. 10. 2017, ob 15. uri

**********************************************************************************************

Šola v naravi – SLIKE

JOJ,  JOJ, JOJ,  ŽE ČETRTEK JE TU!

26. 10. 2017

Danes zjutraj smo za jutranjo telovadbo vsi zaspani odšli na sprehod skozi vas. Po zajtrku je naša skupina odšla do pohorske hiše. Med potjo smo si ogledovali različna drevesa in grmičevje ter nabirali liste. Ko smo vsi utrujeni prišli do hiše, smo dobili razvrščevalne knjige, v katerih so bile slike najdenih listov. Razvrščali smo jih po barvi in vrstah. Vrnili smo se v dom. Jaz sem pripravil kosilo, ker sem bil dežuren. Med prostim časom sem bral knjigo, ker me je bolela glava. Kasneje smo odšli v klet, kjer smo vadili za večerno predstavo. Priprave so me nekoliko razvedrile. Dan mi je bil zelo všeč in mislim, da sem se veliko naučil.

Jakob Testen, 7. A

 

Danes bomo še zadnjič prespali v domu Gorenje. Sem zelo navdušen, ker bomo kmalu doma. Moja postelja je namreč zelo trda in zato bi rad čim prej spal doma, ker me doma čaka mehka postelja. Po kosilu smo odšli na lokostrelstvo. Bil sem zelo vesel, ker rad streljam z lokom. Zbral sem 37 točk in sem še kar zadovoljen s svojim dosežkom. Pri ciljanju jabolka sem bil zelo blizu, zgrešil sem samo za en centimeter. Dan mi je bil zelo všeč in z veseljem bi ga še kdaj ponovil.

Luka Robek, 7. A

 

Načrt: Ugrabitev kuharic

Učenci 7. a in b razreda smo se odločili ugrabiti kuharice iz CŠOD Gorenje. Tako odlično kuhajo, da jih želimo imeti na naši šoli. Načrt imamo, da bi jih ugrabili zadnji večer, ko se bo odvijala predstava. Pred domom bomo parkirali bel kombi. Nekaj učencev bo kuharice zvabilo pred dom in v kombi. Ker pa smo mi prijazni in miroljubni ugrabitelji, bomo ugrabili še njihove otroke. Da pa ne bodo prijazne kuharice jokale, bomo morali ugrabiti tudi njihove može. Odpeljali se bomo v Novo mesto. Tam jim bomo morali zgraditi hiše, v zameno pa bodo one kuhale na naši šoli. To bo zelo napeta in težka ter skrivnostna akcija. Ampak nekaj me skrbi: vse dobro kuhajo, zato se bomo na naši šoli učenci in učitelji močno zredili. Joj, joj. Kaj pa potem?

Daša Kafol, 7. A

 

Danes so v domu potekale zadnje dejavnosti. Imeli smo orientacijo in lokostrelstvo. Pri orientaciji smo se najprej pogovarjali o smereh neba. Nato smo odšli na igrišče. Učitelji so nas razdelili v skupine. Nato smo se morali orientirati po zemljevidu. Po kosilu smo streljali z lokom. Dosegla sem 31 točk. Bila sem zadovoljna, a naslednjič želim doseči več točk. Čez nekaj časa smo ciljali tudi jabolko. Zadeli so ga kar trije učenci.

Eva Kuzmijak, 7. B

 

Današnji dan je minil zelo hitro. Po jutranji rekreaciji in zajtrku smo odšli na sprehod. Pogovarjali smo se o življenjski raznolikosti ali biodiverziteti. Po malici smo se odpravili v gozd. Učiteljica nam je razdelila vrečke in začeli smo nabirati liste različnih dreves. Ob pohorski hišici smo listom določili vrsto na lestvici. Nato smo jih razvrstili še po barvi. Po petih minutah tišine in poslušanju zvokov smo se šli igro sprehod po gozdu. Eden v paru je imel zavezane oči, drugi pa ga je vodil. V dom smo se vrnili po srnji stezi. Namesto športnih iger smo imeli priprave na zaključni večer. Zelo smo se zabavali in smejali. Zdaj že komaj čakam večerno prireditev.

Eneja Gašperšič, 7. B

 

Po zajtrku smo odšli k orientaciji. Tam smo si nekaj zanimivosti zapisali in se igrali več igric. Nato smo šli na igrišče in se orientirali s kompasom. Potem smo dobili nalogo, da gremo po vasi in se orientiramo. Naša skupina  je odlično opravila delo in zadovoljni smo odšli na kosilo. Po kosilu smo šli k lokostrelstvu. Tam nam je učitelj razložil pravila lokostrelstva. Potem smo ciljali v tarčo, bil sem kar dober. Ob koncu sem celo zadel jabolko v sredino. Bil sem neizmerno srečen in učiteljica me je slikala. Dan mi je bil zelo všeč.

Amil Hašić, 7. B

 

Po zajtrku smo se odpravili do potoka. Hodili smo po mehki gozdni poti. Ko smo prispeli,smo se razdelili v skupine. Vsaka skupina je dobila digitalni termometer in čašo. Vodo iz potoka smo povohali, ji izmerili temperaturo, preverili njeno prosojnost ter količino trdnih snovi. Ugotovili smo, da je voda zelo mehka, ima temperaturo 7, 7 stopinj Celzija, nima vonja in je brez barve. Nato smo lovili vodne živali. Naša skupina je bila uspešna. Potem smo odšli na malico, nato pa smo si v učilnici zapisali vse o vodah na Pohorju. Po okusnem kosilu je sledilo plezanje v telovadnici. Ob pogledu na visoko plezalno steno me je stisnilo v trebuhu. Strah me je bilo, dokler nisem začela plezati. Pogumno sem se oprijemala oprimkov in med plezanjem gledala samo navzgor. Dogajanje v današnjem dnevu je bilo zabavno. Celoten dan me je izmučil, a vseeno težko čakam večerni nastop.

Mina Macedoni, 7. A

 

Zjutraj smo odšli na kratek pohod. Po zajtrku smo šli na orientacijo. Zapisali smo nekaj podatkov v zvezek. Potem smo šli na igrišče. Tu smo se razporedili v skupine in se orientirali s pomočjo kompasa. Dobili smo še nalogo, ki smo jo pravilno opravili. Med prostim časom smo se igrali na igrišču. Pozneje smo imeli lokostrelstvo. Učili smo se, kako se drži lok. Potem smo streljali v tarčo. Bil sem dober, dosegel sem 35 točk. Vesel sem,ker sem se naučil streljati z lokom. Dan mi je bil zelo všeč.

Nikola Vidović, 7. b

 

Za jutranjo telovadbo smo naredili en krog po vasi. Nato je sledil okusen zajtrk. Potem smo se razdelili v tri skupine. Naša skupina se je v učilnici učila, kaj pomeni orientirati se, kje so smeri neba, kako se uporablja kompas in drugo. Po zapisih v zvezek je sledila malica, ki nam je dala dodatno energijo. Zatem smo odšli ven. Učitelj nam je razložil, kako se določijo stopinje. V skupinah smo se odpravili po vasi in reševali naloge. Bilo je zelo zabavno. Po orientaciji je sledilo kosilo. Popoldne smo imeli lokostrelstvo. Lok je sestavljen iz dveh krakov, kovinskega držala, resta in tetive ali strune. Najprej smo za vajo streljali z elastiko. Ko smo začeli streljati z lokom, je bilo malo težje napeti tetivo. Med lokostrelstvom sem se zelo zabavala. V tem dnevu sem se zelo veliko naučila in se utrudila.

Helena Avbar Uhan, 7. B

 

Danes pred zajtrkom smo šli na jutranji sprehod. Po zajtrku smo si šli pogledat pohorski potok. Tam smo ugotavljali  vonj, barvo, prosojnost, trdoto in temperaturo vode. Potem smo si v učilnici vse te podatke zapisali. Po kosilu smo še vadili za današnjo točko. Po vaji smo imeli plezanje v telovadnici. Na začetku me je bilo malo strah. A strah sem premagala in se odpravila plezat. Po plezanju smo spet vadili točko. Nato smo pisali dnevnike, zdaj pa učiteljici narekujem svoj zapis. Dan mi je bil všeč.

Tadeja Klobučar Ristić, 7.b

 

Danes smo imeli zadnjo delavnico. To je bila orientacija. Najprej smo se pogovorili v učilnici o tem, kako se orientirati v naravi in po straneh neba. Nato smo odšli na igrišče. Tam smo imeli vaje s kompasom. Razdelili smo se v štiri skupine in se igrali igrico. Potem smo odšli na kosilo. Nato smo imeli lokostrelstvo. Bila sem vznemirjena. Spoznala sem sestavne dele loka. Začeli smo streljati. Dobila sem 33 točk. Bila sem vesela. Ta dan mi je bil všeč. Zaključili smo ga z velikimi hamburgerji, zdaj pa nas čaka še nastop.

Glorija Žučak, 7. B

 

Današnji dan mi je ostal v spominu, ker me je bilo zelo strah. Eneja mi je zavezala belo rutko čez oči. Tako sem se počutila, kot bi oslepela. Trikrat me je zavrtela, da sem izgubila orientacijo v gozdu. Na začetku ji nisem zaupala in sem držala roke navzgor in pred sabo. Hodila sem zelo previdno in počasi. Od strahu sem glavo stisnila k ramenu. Z rokami sem se dotaknila iglic in ugotovila, da so smrekove. Končno sem ugotovila tudi razliko med smreko in jelko. Na koncu mi je bilo prijetno skoraj tako kot takrat, ko nam je učiteljica predlagala, da zapremo oči in pet minut poslušamo zvoke v gozdu.

Katarina Kapuran, 7. B

 

Danes smo imeli plezanje. Na začetku me je bilo strah plezati po veliki steni. Ker pa sem pridno vadila na nizki steni, mi je bilo potem lažje. Učiteljica nam je pokazala, kako se pleza. Imeli smo več poskusov. Učiteljica nas je na veliki steni varovala, da nismo padli. Šlo mi je zelo dobro. Prišla sem do polovice. Dan je potekal zelo dobro. Imela sem se zelo lepo. Po večerji smo imeli veliko zabavo, Vsi smo plesali.

Tara Ficko, 7. A

 

Po zajtrku smo imeli orientacijo. Nekaj časa smo se v učilnici učili o zemljevidu, kako najti zvezdo severnico  in kako se orientirati v naravi. Po malici nam je učitelj zunaj razložil nekaj stvari o kompasu, azimutu in določanju dolžine s koraki. Po kosilu je sledilo lokostrelstvo. Vsak je streljal enkrat poskusno in dvakrat zares. Potem nam je dal učitelj zabaven izziv. S puščico si moral zadeti jabolko, ki je viselo na tarči. To je iz naše skupine uspelo Maticu, Amilu in Filipu. Največ točk je v naši skupini dosegla Anja, in sicer 58.

Maruschka Lenart, 7. a

SREDA, 25. 10. 2017

 

Ko smo pojedli super zajtrk, smo se odpravili v gozd.  V vrečke smo nabrali različne vrste listov. Pri pohorski hiši smo liste razvrstili po barvni lestvici. Nato smo nabirali veje in vejice za taborni ogenj. Pri nekem drevesu smo se igrali slepe miši. Nato smo se vrnili v dom, kjer smo imeli odlično kosilo. Popoldne smo spet nabirali veje za taborni ogenj. Nato smo v učilnici sestavljali točke za večerni kulturni program. Ta dan je bil zanimiv in poučen. Želim si, da bi se tak dan še ponovil.

Tija Vovko, 7. A

 

Po zajtrku so sledile delavnice. V naši delavnici smo se sprehodili najprej po vasi. Ogledovali smo si različne ekosisteme: vrtove, sadovnjake, travnike, gozdove… Nato smo se vrnili v učilnico in v zvezek oblikovali dva miselna vzorca. Prvi miselni vzorec je bil o ekosistemih, drugi pa o biodiverzitetah. Potem smo imeli malico. Po malici se je naša delavnica nadaljevala v gozdu. Spoznali smo različna listnata drevesa, ki rastejo na tem območju. Na povratku proti domu, smo nabrali kurjavo, saj nas zvečer čaka druženje ob tabornem ognju.

Petra Blatnik, 7.B

 

Dopoldne smo se odpravili do potoka, do katerega je bilo 20 minut hoje. Ko smo prispeli tja, smo si malo odpočili, nato pa pričeli z raziskovanjem potoka in njegove okolice. Raziskovali smo prosojnost, onesnaženost, trdoto vode in njeno temperaturo. Ugotovili smo, da je voda zelo mehka, čista in da je njena temperatura 6,5 stopinj C.

Jakob Sečen, 7. B

 

 

 

Takoj po jutranji rekreaciji in zajtrku je sledilo ocenjevanje sob. Za urejenost sobe smo dobili oceno 9, malo manj pa za nočni mir. Ta je znašala 8. Kasneje smo imeli delavnico gozd. Na sprehodu skozi gozd, smo morali nabrati različne vrste listov. Te liste smo pri pohorski hiši tudi razvrstili. Bili smo zelo uspešni. Na poti proti domu pa smo nabirali dračje in veje, saj bomo zvečer kurili taborni ogenj.

Luka Brdar, 7. B

 

Danes smo imeli dve delavnici. Najprej smo raziskovali potok. Dobili smo zelo zanimivo nalogo. Morali smo poiskati pet vrst živih bitij, ki živijo v potoku. Bili smo uspešni, saj smo našli kar štiri različne vrste živali, ki živijo v potoku: postranica, nimfa enodnevnica, nimfa kačjega pastirja in nimfa mladoletnika. Kasneje pa smo se zabavali na plezalni steni. Najprej sem mislil, da je to »mala malica«. Ampak ugotovil sem, da temu ni tako, da je plezanje kar naporen šport. Z veliko truda mi je uspelo priplezati do vrha stene.

Matic Gorše, 7. B

 

Danes je bil zelo dober dan. Najbolj sem užival na plezalni steni. Na začetku sem bil zelo nestrpen, saj nisem vedel, kako mi bo šlo. Učiteljica nam je povedala nekaj teorije o plezanju, pokazala plezalno opremo in predstavila pravila varnega plezanja. Nato smo najprej vadili na manjši plezalni steni. Bilo je naporno. Po vaji na manjši plezalni steni, pa sem šel plezat na veliko. Bil sem ponosen nase, saj sem zelo visoko priplezal.

Klemen Longar, 7. A

 

Danes smo odšli v gozd. Raziskovali smo listnata drevesa. Med potjo smo nabirali liste, katere smo nato morali pravilno razvrstiti. Moja skupina je bila pri razvrščanju kar uspešna. Na poti proti domu smo se igrali igrico, pri kateri si moral prijatelja, ki je imel zavezane oči, varno popeljati po gozdu. Mene je bilo strah, saj sem se bala, da se ne bi kam zaletela. Inn točno to se mi je zgodilo. Na srečo brez poškodb.

Lana Kobašlič, 7. B

 

Zjutraj smo imeli jutranji sprehod. Po zajtrku smo se sprehodili po vasi in si ogledali ekosisteme. Nato smo odšli v gozd, kjer smo nabirali liste in iglice. Po odmoru smo nabirali veje in dračje, ker bomo zvečer zakurili taborni ogenj. Zunaj smo se še igrali, nato pa smo ponovili točko za nastop. Večerja je bila super, kuharice so fenomenalne.

Anže Martinčič, 7. B

 

Danes smo se ukvarjali z gozdom in življenjsko pestrostjo. Najprej smo šli na sprehod po vasi in si  medtem ogledovali ekosisteme: travnike, žive meje, pašnike … Po malici smo se odpravili proti pohorski hiši. Med potjo smo se ustavljali pri različnih drevesih in nabirali liste. Le-te smo razvrstili po vrstah. Nato smo si ogledali še iglavce in se odpravili proti domu. Preživel sem lep dan.

Jakob Bele, 7. b

 

Ko smo se danes zbudili, nas je pred vrati sobe že čakala učiteljica s fotoaparatom. Misli sem si, kakšne fotografije neki bo naredila. Nato smo odšli na jutranji pohod, potem pa na igrišče, kjer smo pretekli dva kroga in odšli na zajtrk. Lepo smo uredili sobe, ker jih učiteljice ocenjujejo. Odšli smo v gozd k potoku. Dobili smo razne pripomočke, s katerimi smo merili temperaturo, trdoto, čistočo in prosojnost vode. Nato smo lovili različne živali v potoku, učiteljica pa nam jih je natančneje opisala. Ko smo prišli v dom, smo narisali živali, ki smo jih našli v potoku. Po kosilu smo se polni adrenalina odpravili v telovadnico, kjer nas je že čakala učiteljica Snežka in visoka plezalna stena. S strahom sem se povzpel nanjo, prispel sem do vrha in se s ponosom spustil navzdol. Ko smo vsi preplezali steno, smo šli pripravit les za taborni ogenj. Potem smo se odpravili pisat dnevnike. Zdaj pa že komaj čakam na druženje ob ognju.

Benjamin Grobler, 7. B

 

Danes smo odšli v gozd, da spoznamo različna listnata drevesa. Najprej nam je učiteljica razdelila vrečke, v katere smo med potjo nabirali liste. Med potjo nam je pokazala različna drevesa. Hodili smo mimo kmetij, po travnikih in gozdu. Bilo mi je všeč. Pri pohorski hiši smo liste zložili na tla in ugotavljali, katerim listnatim drevesom pripadajo. Nalogo smo uspešno opravili. Učiteljica nas je tudi veliko fotografirala. Sedaj komaj čakam na taborni ogenj.

Nuša Voglar, 7. A

 

Že zgodaj zjutraj smo se zbudili in odšli na jutranji vsakdanji sprehod. Sprva smo naredili manjši krog po vasi, nato pa smo še pretekli dva kroga. Po odličnem zajtrku smo odšli na delavnico orientacije, kjer smo iskali različne smeri neba in se učili, po čem se lahko orientiramo v naravi: po zvezdi severnici, mahu, krošnjah, deblu in uri.  Zapisali smo si pomembne stvari, dobili  navodila in nato odšli po skupinah na teren. Med potjo je Žan izgubil čevelj, iskali smo ga po strmem pobočju, a na koncu smo po daljšem raziskovanju le prišli na cilj. Popoldne smo odšli na lokostrelstvo. Tam smo spregovorili nekaj besed o sestavnih delih loka in puščice, nato smo pričeli streljati. Po uspešnem streljanju z lokom smo odšli na večerjo. Napisala sem dnevniški zapis in ga narekovala učiteljici. Zdaj pa tečem spat. Lahko noč.

Tinkara Grobler, 7. B

 

Dopoldne smo odšli v gozd. Učiteljica nam je razlagala, kakšna drevesa in kakšne liste bomo opazovali in spoznavali. Razdelili smo se v pet skupin. Učiteljica nam je dala vrečke in vanje smo nabirali liste. Potem smo odšli do pohorske hiše, kjer smo nabrane liste razvrstili po barvah. Igrali smo se tudi skrivalnico. Bilo mi je všeč.

Mirlind Abdullahu, 7. A

 

Današnji dan mi je bilo všeč. Ko smo se zbudili, me je učiteljica za dobro jutro slikala. Nato smo šli na kratek sprehod do potoka. Tam smo lovili vodne živali. Popoldne smo v telovadnici plezali po plezalni steni. Ni mi bilo najbolj všeč plezanje po nizki steni, ker so me zaradi majhnih  oprimkov boleli prsti.

Filip Milošević, 7. A

 

Tretji dan šole v naravi je bil zelo zanimiv in poučen. Po jutranji rekreaciji smo pospravili sobe in odšli na zajtrk. Naša skupina je nadaljevala z orientacijo. Beseda pomeni iskanje vzhoda. Najprej smo risali uro ter mali in veliki voz. Potem smo dobili kompase. Naučili smo se delati z njimi. Nato nam je dal učitelj navodila za hojo po opisani poti. Mi nismo navodil natančno prebrali.  Naša skupina se je med hojo izgubila. Vsi smo bili prestrašeni. Počakali smo skupino, ki je šla za nami in ji sledili. Ko smo prišli do cilja, nismo bili ravno pohvaljeni. Nato smo še sami sestavili navodila za pot po vasi.

Anja Petrinčič, 7. B

 

V naši skupini smo se učili, kako se uporablja kompas. Učitelj me je večkrat opozoril, ker nisem pazljivo poslušal. Na koncu sem dobil dodatno nalogo, da sem utrdil znanje o orientaciji.

Ari Krueziu, 7. b

 

TOREK, 24. 10. 2017

Obvestilo za starše

V šoli v naravi potekajo dejavnosti od 7. do 21. ure zvečer. Učenci so ves čas aktivni v različnih skupinah v domu in v bližnji ali daljni okolici doma,  zato so težje dosegljivi na šolski telefon.

Zahvaljujemo se za razumevanje.

                                                                                                                              Učiteljice spremljevalke

 

Včeraj zvečer smo se po pisanju in branju dnevnikov odpravili na nočni pohod v gozd. Ker je bilo zelo mrzlo, smo se močno oblekli. Bilo je tudi temno, zato smo s sabo vzeli petrolejke in baterije. Tudi jaz sem si želel, da bi nosil petrolejko, a dobil jo je moj sošolec. Bil sem malo žalosten. Hodila sva skupaj in bilo mi je kar mrzlo. Še vedno sem si na vsak način želel dobiti petrolejko. Končno se je sošolec utrudil in jaz sem jo dobil v roke. Nosil sem jo v levi roki, da ne bi opekel svojega soseda in da sem drugim lepo osvetlil pot. Učiteljice, ki so hodile za mano, so me pohvalile za mojo odgovorno nošenje, in jaz sem bil vesel. Varno smo se vrnili v dom. Želim si, da bi lahko še večkrat nosil petrolejko in bil pohvaljen za dobro opravljeno delo.

Patrik Smiljanić, 7. a

Danes smo se zelo zabavali. Zjutraj smo najprej odšli na orientacijski pohod. Učiteljica nam je razložila, kako se znajdemo v naravi. Pogovarjali smo se tudi o tem, s čim si lahko pomagamo pri orientaciji. Nato smo vzeli kompas in po navodilih odšli na pohod. Po kosilu smo šli streljat z lokom. Najprej pa nam je učiteljica razložila, kako uporabljamo lok. Potem smo streljali in zapisovali točke. Ta dan mi je bil zelo všeč.

Lana Kobašlić, 7. B

Danes smo imeli različne delavnice, zato smo se razdelili v tri skupine. Naša skupina je imela dopoldne delavnico o orientaciji. Najprej smo se v učilnici pogovarjali o smereh neba, gorah in gorovjih. Nato smo odšli na igrišče, kjer smo imeli praktične vaje s kompasom. Po malici smo imeli orientacijski tek in orientacijo po vasi. Potem smo imeli kosilo, ki je bilo zelo okusno. Po kosilu je bilo na sporedu lokostrelstvo. Naučili smo se streljati z loki. Imeli smo en poizkus in dve seriji. Bilo je poučno in zabavno. Naučili smo se veliko novega.

Lara Šenica, 7. A

Danes smo imeli kar dve zanimivi dejavnosti: ogled in analizo pohorskega potoka in plezanje po plezalni steni. Najprej smo se odpravili do potoka. Analizirali smo vonj vode, trdoto, barvo, prosojnost in temperaturo. Ugotovili smo, da voda ni onesnažena. V vodi smo našli nižinskega urha, nimfo enodnevnice in nimfo vrbnice. Popoldne smo plezali po mali in veliki plezalni steni. Po plezanju smo igrali odbojko. Današnji dan mi je bil zelo všeč.

Pia Olga Šepec, 7. B

Danes smo imeli veliko različnih dejavnosti, med njimi tudi raziskovanje vod na Pohorju in plezanje. Pri raziskovanju vod smo odšli do potoka in raziskovali njegovo čistost. Lovili smo tudi živali v vodi in te so bile pokazatelj čistosti vode. Nato smo si v učilnici nekaj podatkov o vodi zapisali tudi v zvezek. Po kosilu smo odšli na plezanje. Najprej nam je učitelj Gregor razložil pravila o plezanju. Potem smo začeli plezati po balvanski steni. Plezala sem tudi po daljši plezalni poti. Dan mi je bil všeč.

Mirjam Hrovat, 7. A

 

Zjutraj smo imeli telovadbo. Najprej smo odšli na kratek pohod okoli vasi. Bila sem zelo zaspana. Po zajtrku smo odšli na pohod. Spoznavali smo gozd in vrste dreves. Nato smo si v učilnici vse zapisali v naravoslovni zvezek. Po kosilu smo odšli na igrišče, kjer smo se igrali med dvema ognjema, nato pa še gnilo jajce. Hrana je odlična.

Eva Oman, 7. A

Danes smo raziskovali gozd. Spoznali smo različne drevesne vrste. Liste smo razvrščali po barvi. Igrali smo se igrico, pri kateri je imel eden zavezane oči, drugi pa ga je vodil po gozdu. Potem smo se vrnili v dom. V popoldanskem prostem času smo igrali košarko. Nato smo se igrali še med dvema ognjema in gnilo jajce. Pri igri gnilo jajce smo se zelo zabavali. Potem smo brali knjigo Čudo. Govori o dečku, ki ima deformiran obraz. Nato smo se začeli pripravljati na četrtkovo prireditev. V telovadnici smo nato igrali odbojko. Nekaj časa smo zmagovali fantje, a na koncu so nas premagala dekleta.

Adrian Oberstar, 7. A

 

Bil sem v skupini, kjer smo se učili o orientaciji. Najboljši del orientacije je bil, ko smo šli dvakrat mimo potoka. Tam smo se s prijatelji malo zmočili,ker nam je bilo vroče. Do cilja smo prišli brez težav. Po kosilu je sledilo lokostrelstvo. Tu je bilo zelo zabavno. Dosegel sem 35 točk. Med prostim časom smo igrali nogomet in rokomet. Ni nam bilo dolgčas. Igrali smo fantje proti dekletom in fantje smo seveda – zmagali.

Beno Selan, 7. B

 

Danes sem se naučila veliko novih stvari. V naši skupini smo spoznali veliko vrst dreves, iglavce in listavce. Bor je visok, ima hrapavo deblo. Ima po dve iglici skupaj. Macesen ima majhne iglice. Njegovi storži so zelo majhni. Macesen je edini iglavec, ki mu iglice jeseni odpadejo. Smreka ima okrogle iglice in košate veje. Storže ima podolgovate in velike. Jelka ima ploščate iglice. Na spodnji strani so svetlejše barve. Jelki storži razpadejo že na drevesu, zato jih na tleh ne vidimo. Spoznali smo tudi listavce. Imeli smo se lepo.

Anja Ljubi, 7. A

 

Danes smo odšli že navsezgodaj na jutranji pohod. Bilo je zelo zabavno in lepo, saj je sonce  komaj vzšlo. Po pohodu smo imeli zajtrk, katerega smo bili zelo veseli, saj smo bili zelo lačni. Potem smo odšli do potoka, kjer smo analizirali vodo. Bil je neonesnažen. Sledil je lov na vodne živali. Po kosilu smo  na igrišču igrali košarko, odbojko, nogomet in rokomet. Po odmoru smo odšli do plezalne stene. Najprej smo imeli ogrevanje, potem pa plezanje na manjši plezalni steni.  Ko smo to obvladali,  je sledilo še plezanje po veliki plezalni steni. Jaz sem najprej splezala do polovice, potem pa sem se opogumila in splezala na vrh. Nato je sledila napeta tekma: fantje proti puncam.

Živa Mišjak, 7. A

 

Ko smo se zbudili, smo odšli na jutranji pohod. Bilo je zelo lepo, saj je sonce komaj vzšlo. Dopoldne je naša skupina odšla do potoka. Naredili smo analizo in poiskali živali, ki živijo v potoku. Delo je bilo zanimivo, a napeto. Našli smo postranico, ki smo jo že na začetku klicali »kozica«. Nato smo še dolgo iskali, a kar smo našli, so bile le postranice. Po dolgem času smo našli še ličinko enodnevnico. To je bilo vse, kar smo našli.

Elisa Ana Laubry, 7. A

Po zajtrku smo šli na sprehod do potoka. Ko smo prispeli, smo se pogovarjali o vodi ter o živalih v vodi ter kako ugotovimo, da je voda onesnažena. Lovili smo živali in jih raziskovali. Potem smo se v razredu o živalih pogovarjali. Morali smo tudi pisati in risati. Najbolj zanimiv del je bil, ko smo plezali po plezalni steni. Uspel sem priti le malo čez polovico, ker sem se preveč tresel, da bi šel naprej. Bilo je zabavno, napeto in strašljivo. Komaj čakam, da vidim, kaj se bo dogajalo jutri. Škoda, da grem v petek domov. Tukaj mi je res lepo.

Žiga Gorenc, 7. B

 

Danes je bilo zelo lepo. Šli smo na sprehod in na igrišče. Na sprehodu smo imeli lep razgled po dolini. Ko smo bili na igrišču, smo brcali žogo. Tu kuhajo zelo dobro hrano. Zjutraj je bil zajtrk odličen. Dobro je tudi kosilo in večerja. Imeli smo tudi lokostrelstvo. Kar dobro sem streljal. Dvakrat ali trikrat sem zadel v sredino, v rumeno.

Gregor Škof, 7. B

 

Današnji dan je bil super. Zjutraj smo imeli jutranjo telovadbo. Kmalu je sledil odličen zajtrk. Nato smo se razdelili v skupine. Mi smo obiskali potok. Naučili smo se veliko o potoku ter o živalih, ki živijo v vodi. Izvedeli smo, kako zgleda postranica in kako nimfa enodnevnica. Popoldne smo imeli plezanje. Bilo je zabavno in zanimivo, pa še do vrha sem preplezal. Dan mi je bil zelo všeč. Veliko sem se naučil.

Benjamin Karlić, 7. A

 

Takoj ko sem se zbudil, smo imeli telovadbo. Po zajtrku smo odšli k potoku, kjer smo merili toploto vode. Nato smo preverili, koliko mineralov je v vodi. V  potoku smo iskali tudi živali.

David Može, 7. a

 

PONEDELJEK, 23. 10. 2017

Prvi vtisi iz šole v naravi

V ponedeljek, 23. 10., smo se ob 7.45 odpravili v šolo v naravi. Do tam je bila dolga pot, a smo si pot krajšali z različnimi igrami. Ko smo prispeli, smo spoznali učitelje in odšli v sobe. Bili smo na dolgem pohodu, kjer smo spoznali pohorsko hišo . Izvedeli smo, da je krita s skodlami. Zidovi pa so iz lesa in kamna. Ima več prostorov. Včasih niso imeli kopalnice. Imeli so le stranišča na štrbunk.

Matic Gorše, 7. b

Odpravili smo se do pohorske hiše, ki je stara 182 let. Spodaj je narejena iz kamna, zgoraj je pa lesena. Hiša je pripadala bogatemu kmetu. V hiši so veža ali lopa, kuhinja, izba, špajza, kamra in hiška. Kopalnice niso imeli.

Kosilo je bilo dobro. Veselim se, ker gremo zvečer na nočni pohod.

Eva Golob, 7. b

Domačini se v vasi Gorenje ukvarjajo z živinorejo in lesno industrijo.  Vas ima šolo in gasilski dom. Veliko hiš ima sončne kolektorje. Iz vasi je lep razgled , celo na Hrvaško se vidi.

Luka Vesel, 7. A

V vasi Gorenje sem videla cerkev svete Kunigunde. Ima strmo streho, na kateri je metamorfna kamnina-skrilavec. Cerkev se imenuje po nekdanji cesarici Kunigundi. Z vrha hriba smo videli veliko gorovij in mest v dolini.

Dan mi je bil všeč.

Lea Judež, 7. B

Po lepi razgledni poti smo se odpravili do bližnje cerkve. Na poti smo se ustavili pri hiši, ki jo ogrevajo s sekanci. Pri cerkvici svete Kunigunde smo izvedeli nekaj o zgodovini vasi in o cerkvi. Pred 17 leti je bila obnovljena streha, ki je kamnita. V preteklosti so bili kamniti nadstreški pribiti z železnimi žeblji, a ker železo rjavi, so te žeblje zamenjali z bakrenimi. Cerkev stoji v vasi Gorenje, ki je dobila ime po požaru, ki se je zgodil leta 1850. Pred tem se je vas imenovala Rožna vas.

Živa Kregulj, 7. B

Zgornji del pohorske hiše je lesen, kletni prostori pa so bili kamniti. Njeno pravo ime je Pri Anžeti. Ima majhna okna in v preteklosti je imela majhna vrata, da topel zrak ni uhajal iz hiše. Poleg hiše je stalo delovno poslopje. Nekaj metrov od hiše je bil zbiralnik vode. Kuhinja je bila kamnita. Pred vhodom so kamnite stopnice. V tej hiši danes ne živi nihče več.

Lara Šenica, 7. A

Z avtobusom smo se odpravili v vas Gorenje nad Zrečami. Pot je bila dolga, ampak smo si pot krajšali z igro resnica ali izziv. Ko smo prišli v dom, smo si uredili sobe in pripravili postelje. Nato je sledil pohod po vasi in ogled pohorske hiše.

Žan Šuštaršič,  7. B

Šola v naravi – SLIKE

 

 

 

 

 

**************************************************************************************************************************************************

Spoštovani straši,

obveščamo vas, da so učenci sedmin razredov srečno prispeli v šolo v naravi.

Pošiljajo vam lepo pozdrave.

Učenci in učiteljice

***********************************************************************************************************************************************************