HUMANITARNOST JE SPET POVEZALA VSE UČENCE

Na OŠ Drska s ponosom ugotavljamo, da naše humanitarne akcije vedno vzbudijo željo pomagati pomoči potrebnim. Tokrat smo v humanitarnem tednu prosili za higienske pripomočke, sladkarije in hrano v okviru Košarice Rdečega križa, zvezke za Karitasovo akcijo Pokloni zvezek ter najrazličnejše šolske potrebščine za učence naše šole.

Vse tri akcije so bile izredno uspešne. Aktivistkam RK smo zbrano predali že v sredo, 9. maja, pred dnevi pa smo zaključili tudi Karitasovo akcijo, zato jim bomo v teh dneh predali številne črtaste A4 zvezke. Z veseljem pričakujemo tudi novo šolsko leto, saj imamo veliko potrebščin za tiste, ki si jih ne morejo kupiti.

Hvala vsem, ki ste pomagali. Verjamemo, da bo pomoč prišla v prave roke.

Mojca Kadivnik

20180509_075421-1 20180509_081429 20180521_074310

Športni dan – pohodništvo

Učenci in učiteljice 3. razredov, smo se v sredo, 16. 5. 2018, odpravili na športni dan. Zjutraj, po malici, smo se od šole podali proti Loki, kjer smo hodili ob reki Krki vse do Bršljina. Tam smo si ogledali policijsko postajo Novo mesto.

Policista sta nas popeljala skozi policijsko postajo, kjer smo videli njihovo telovadnico, sobe za pridržanje in druge prostore. Pokazala sta nam tudi prevozna sredstva, ki ji uporabljajo pri svojem delu. Ogledali smo si kolo, motor in avto. Lahko smo preizkusili tudi, kako je sedeti na motorju ter oblekli njihova zaščitna sredstva (neprebojni jopič, čelada). Izkusili smo tudi, kako je biti ujet v lisice in ugotovili, da ni najprijetnejše. Slišali smo tudi sireno policijskega avtomobila. Na koncu smo se policistoma za ogled zahvalili s pesmijo Kuharica Jela.

Od policijske postaje Novo mesto smo se podali proti vrtcu Ostržek, kjer so nas vzgojiteljice in otroci vrtca prijazno sprejeli, da smo se lahko odpočili in pomalicali. Nato smo se odpravili naprej v gozd in med cvetočimi travniki do Kettejevega drevoreda, kjer smo si lahko ogledali, kako izgleda Novo mesto z najvišje razgledne točke. Vodja pohoda, ga. Majda Nemanič nam je povedala tudi o ljudskem izročilu, kako je dobil Ragov log svoje današnje ime. Zatem smo se odpravili proti centru Novega mesta in ob reki Krki nazaj do šole.

Vrnili smo se rahlo utrujeni, vendar zadovoljni, ker smo premagali pot, ki smo si jo zadali.

Sobotno potepanje na Kuzarjev kal

V soboto, 12. 5. 2018, se je 13 pohodnikov odpravilo na pohod po lepi okolici Novega mesta, na Kuzarjev Kal. Iz Prečne smo po pešpoti prečkali Temenico in se mimo letališča odpravili do ribogojnice. Nato smo se povzpeli na Kuzarjev Kal, na vrhu pomalicali in si odpočili ter igrali detektiva. Mimo obore na Kuzarjevem Kalu smo se odpravili v dolino. Preživeli smo lepo dopoldne v prijetni družbi.

Simona Lešnjak, mentorica Sobotnih potepanj

Foto: Domen Longar, Simona Lešnjak

OBISK OSMOŠOLCEV V BOLNIŠNICI

Predstavitev poklicev, obisk dializnega in porodnega oddelka, bo v ponedeljek, 14.5.2018. Učenci se zberejo ob osmi uri pred Pljučno bolnico.
V šolo se vrnemo do enajste ure, potem imajo učenci malico in pouk po urniku.

Gredo vsi učenci 8. a in b razreda, spremljajo jih Tina Močnik, Roman Judež in Jožica Muhič.

VABILO NA SOBOTNO POTEPANJE

KDAJ: v soboto, 12. 5. 2018, ob 8.00 na parkirišču OŠ Drska ali ob 8.30 na parkirišču pred pokopališčem
v Prečni

KAM: na Kuzarjev Kal

KDO: učenci, starši, bratje, sestre, bratci in sestrice, sosedje, stari starši, prijatelji in znanci

OPREMA: dobra pohodna obutev, vremenu primerna oblačila, nahrbtnik z malico in pijačo, odraslim priporočamo tudi pohodne palice

KRATEK OPIS POTI:

Ob 8. uri se bomo zbrali pred šolo in se odpeljali na izhodišče naše pešpoti, na parkirišče pred prečenskim pokopališčem. Mimo športnega letališča Prečna se bomo povzpeli do razvalin gradu Luknja, kjer je tudi naravna plezalna stena. Mimo ribogojnice ob Temenici sledi vzpon na vinorodno gorico Kuzarjev Kal, kjer se bomo okrepčali z malico, razgledali po spomladanski okolici in se veselo podružili ob igri. Mimo obore se bomo podali proti izhodišču naše poti.

POVRATEK: Na izhodišče poti se bomo vrnili med 12. in 13. uro

Skupaj se bomo naužili svežega zraka, spoznali našo okolico, se družili in se krepko razgibali.

Na potepanje vas vabiva organizatorici sobotnih potepanj, Majda Nemanič in Simona Lešnjak. Zaradi lažje organizacije nas zainteresirani obvestite o udeležbi do petka, 11. 5. 2018. 20171111_093635

Pot pod noge, da okrepimo se!

Mentorici sobotnih potepanj Majda Nemanič in Simona Lešnjak

Predstava v angleškem jeziku

V petek, 20. 4. 2018, so si nekateri učenci naše šole ogledali predstavo v angleškem jeziku. Učenci 4. in 5. razreda so si ogledali pravljico z naslovom Lenka and the Tea Witch, učenci od 7. do 9. razreda pa The Australian Show v katerem so izvedeli mnogo zanimivosti o Avstraliji oziroma tako imenovani »Down Under«. Nekaj učencev pa moramo posebej pohvaliti, ker so Dr Klutzu pomagali pri pripravi in pospravljanju kulis. To so: Nika Kovačič (9.a), Domen Longar (9.a), Patrik Oberstar (9.a), Aleša Novak (9.b), Kiara Pavlin (9.a) in Anže Martinčič (7.b). Poleg tega so z gospodom Nielsenom (Dr. Klutz) naredili kratek intervju in se še dodatno preizkusili v znanju angleškega jezika. Več boste lahko prebrali v šolskem glasilu Iskrice.

ČISTILNA AKCIJA

Učitelji smo se v sredo, 4. aprila, organizirali in znova polepšali okolico naše šole.

20180404_151416 20180404_151515

CANKARJEVO PRIZNANJE

Območno tekmovanje za Cankarjevo priznanje je potekalo konec januarja na Šolskem centru Novo mesto. Udeležile so se ga štiri učenke pod mentorstvom Lidije Skube. Tekmovale so Neža Račečič, 8. a., Blažka Hrovat, 8. b, Eva Vehar in Jona Sečkar, obe 9. b.

Srebrno priznanje so dobile: Neža Račečič, Blažka Hrovat in Eva Vehar.

UNESCOV DAN POEZIJE

21. marec je Unesco razglasil za svetovni dan poezije. Ta vrsta ustvarjanja zahteva poglobljenega bralca in natančnega ustvarjalca s čutom za jezik. V sredo so zato devetošolci tretje skupine slovenščine pripravili prireditev, ki so jo predstavili devetošolcem druge skupine. Potekala je med uro slovenščine v šolski knjižnici. Za to prireditev so dobili nalogo, da so morali opisati avtorja ene zbirke pesmi in njegovo delo. Avtorje so morali zbirati med slovenskimi avtorji. Izbrali so Borisa A. Novaka. Bino Štampe Žmavc in Toneta Pavčka. Vsak je imel po svoje dobro predstavitev, saj so se vmes pogovarjali z nami in nam dajali različne naloge.

IMG_5882IMG_5889IMG_5892IMG_5895IMG_5897IMG_5898IMG_5909IMG_5912IMG_5916IMG_5922Katja Vertuš, 9. b