Šola v naravi 7. razred CŠOD Breženka – 2. dan

Ob 14.20 sem se pripravil, da gremo na ribolov in aktivnost pomorsko biologijo. Odpravili smo se do morja. Tam nam je učiteljica predstavila obmorske rastline. Reševali smo učni list, si ogledovali školjke, rake samotarje, brizgače in veternice. Ogledali smo si tudi morsko dno, saj je bila oseka. Našli smo veliko rakov samotarjev in školjk. Na kamnih so bile alge. Izmerili smo tudi temperaturo morja, ki je bila 11,3 stopinj Celzija.
Armin Fatić, 7. c

Na delavnici ribištva sem trikrat skoraj ujela kozico in raka. Ko je moja prijateljica iz vode potegnila trnek, me je malo ranila, a sem v redu. Malo me je zeblo, saj sem pozabila rokavice. Bila sem prestrašena, saj sem se bala, da bi padla v vodo. Najbolj zabavno mi je bilo, ko sta se moja in prijateljičina vrvica zapletli. Zelo težko sva ju odfecljali, a nama je uspelo. Na žalost nisem ujela nobene ribe, a je naša skupina zbrala 2 točki, ker sta Erazem in Lars ujela dve ribi babici.
Adrijana Petrović, 7. b

Danes smo odšli peš do Tartinijevega trga. Tam smo pojedli malico. Odšli smo si kupit spominke. Jaz sem odšla s svojo prijateljico, ki se je poškodovala, zato sem si kupila le pijačo. Nato sem s svojo skupino reševala nalogo o G. Tartiniju. Sprehajala sem se po trgu, opazovala kip in brala. Naučila sem se veliko novega. G. Tartini je bil znan violinist, ki se je rodil v Piranu, ustvaril violinsko šolo, šolal pa se je v Italiji. Videla sem tudi njegov kip, ki v levi roki drži violino, v desni pa lok. Izvedela sem tudi, da je na mestu, kjer je danes trg, nekoč bilo pristanišče. Ko smo rešili naloge, smo se odpravili v Pomorski muzej.
Helena Prodanović, 7. a

Danes smo obiskali Pomorski muzej. Vodič nam je najprej predstavil kamnine, ki so jih našli v Piranu. Potem nam je predstavil maketo, ki prikazuj Piran v 15. ali 16. stoletju. Nato smo se odpravili v drugo sobo, v kateri je bila maketa ladje. Bila je zelo “kul”. V naslednji sobi smo videli veliko maketo ladje, ki so jo izdelali trije mizarji v 17. stoletju. Potrebovali so kar deset let, da so jo ustvarili.
Lars Kuzma, 7. a

Danes smo šli na ribolov. Najprej smo se sprehodili od našega doma do pomola. Prihod na pomol smo začeli s predavanjem. Učitelj nam je razložil, kako moramo nastaviti vabo in kaj moramo narediti, ko riba zagrabi. Učitelj nam je pripravil vabo. Ta vaba je bil ligenj. Malo sem bil presenečen nad tem izborom. Vabo smo dali na trnek ribolovske gobe in jo vrgli v vodo. Ko sem ribaril, me je malo zmotila glasnost sošolcev, zato sem mislil, da ne bomo ulovili popolnoma nič. Med ribarjenjem mi je ribolovska goba padla v morje. Mislil sem, da je ne bom več dobil nazaj, a jo je učitelj dobil ven s pomočjo palice. Skoraj bi že obupal nad ribolovom, ko sem zaslišal: “Riba!”. Potem pa še enkrat. Vse skupaj smo ujeli dve ribi in dva raka. Nato pa smo se vrnili v dom.
Patrick Antončič, 7. a

You may also like...

Accessibility